A deshironi te keni MSN, Gtalk, Facebook Chat, Skype etj ne nje IM (instant-messaging)te vetem? Pidgin ju vjen ne ndihme.

Pidgin eshte nje projekt Open-Source (kod i hapur) qe ben te mundur perdorimin e disa protokoleve IM ne te njejten kohe. Me fjale te tjera, ti mund te kesh ne nje vend te vetem kontaktet e tua te MSN, Gtalk, Yahoo, AIM, IRC, MySpaceIM etj, dhe te flasesh me ta njekohesisht, nepermjet Pidgin. 
Ne titullin e artikullit thuhet se Pidgin suporton gjithashtu edhe IM-te e Facebook dhe Skype. Me te vertete, ai i suporton po nuk i ka te instaluara ne momentin qe ti e downloadon. Per te pasur chatin e Facebook dhe te Skype duhet te shkarkoni plugin-at perkates (linket e shkarkimit ndodhen ne fund te artikullit😉 )

Pidgin, fillimisht u dizenjua per ambientin linux por tani eshte i disponueshem edhe per Windows, Mac OS X etj. Per ta shkarkuar:

Pidgin shkoni tek: http://pidgin.im/download/

Facebook Chat Pluginhttp://code.google.com/p/pidgin-facebookchat/downloads/list (zgjidhni “Plugin for Windows Installer” (te dyten ne liste) n.q.s. perdorni Windows. Pasi ta keni ruajtur, hapeni dhe instalojeni. Me pas, tek Pidgin do te shfaqet opsioni per te vendosur llogarine tuaj te Facebook-ut. Me kete plugin do te keni mundesi te chatoni me shoket tuaj te facebook, te merrni notifications, te vendosni statuse etj etj. 

Skype API Plugin: http://eion.robbmob.com/ (do te shkarkoni fajlin sipas sistemit perkates, ose kliko ketu n.q.s. perdor Windows. 


U etiketua , , , ,

Një mendim mbi “A deshironi te keni MSN, Gtalk, Facebook Chat, Skype etj ne nje IM (instant-messaging)te vetem? Pidgin ju vjen ne ndihme.

  1. Lori thotë:

    Une e perdor dhe eshte i papare

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: